måndag 11 maj 2009

Temperament ...

... ja det kan man säga att jag har! Sambon har fått erfara det idag, dock är han väl ganska van ... ;). Idag har jag varit arg som ett bi sedan jag kom hem! Vet egentligen inte varför ... eller jo, när jag tänker efter så vet jag nog det ... Inte alltid som allt kan gå ens väg och tyvärr inte alltid man kan påverka saker och ting heller.


Direkt efter jobbet blev det dansträning, som alltid är lika kul! Dock skulle jag ta det lugnt med tanke på min dunderförkylning, men kunde jag det??? Nej, så klart inte! Men konstigt nog kände jag mig bättre när jag kom hem så jag hoppade in i duschen och sedan började jag måla! Är så trött på allt som är halvdant, påbörjat för ett tag sen, men som inte blivit riktigt klart, eftersom en massa annat kommit i vägen! Och nej, det var inte golvet som målades (skäms), utan de små fönsterna i trappen. De har fått sig en omgång färg, men jag blev inte nöjd, så nu tog jag tag i dem! Känns skönt, och nu kan jag pricka av det från listan! Imorgon ska golvet förberedas och tvättas, vi ska även lägga markduk i trädgården där vi ska lägga singel! Lovar att visa lite bilder frän vår trädgård, kommer visst aldrig till skott med det! :S



Kikade runt på Jysk hemsida innan och de har visst en hel del godbitar!







Bilder lånade från Jysk

4 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Ibland måste man dock få vila från renovering, jobbar man i skola brukar man ju ha tillräckligt att stå i under maj...
Hälsar
/Malin

Grodmamman sa...

Maj brukar ju var en månad då det är fullt upp ändå, utan att man renoverar!:)
Det finns många guldkorn på Jysk!
Kram

Livet på Marbogården sa...

Hoppas allt är bra med dig....vilka fina saker från Jysk kram

Jennie sa...

Det där var tjusiga ting :)