måndag 24 juni 2013

När livet kommer emellan

Hej på er!

Jag har inte blivit sjuk, gått under jorden eller något annat konstigt. Ibland kommer liksom livet emellan och ytliga saker, som faktiskt bolggen är, får hamna åt sidan och inte prioriteras. För er som undrar så JA, jag är gift, numera Fru Thörnberg, och bröllopet blev lika fantastiskt, om inte än bättre, än vad vi någonsin kunnat önska. Så ni kan sluta spekulera om det. :)

Jag sitter just nu på jobbet, har endast denna vecka kvar sedan är det fem långa veckor hemma med en massa kul inplanerat. Räknar ner dagarna! Får väl försöka kicka igång bloggen igen om inspirationen infinner sig, men det viktiga för mig pågår utanför cyberrymdens värld och det är tiden tillsammans med min make och vår lille son.

Ett axplock av bilder bjuder jag på så ni vet att jag talar sanning! ;-)







Fotografer:  Frida Iveskär & Caroline Sohl

5 kommentarer:

Lina sa...

Fiiina bilder!!!

Grodmamman sa...

Grattis till er!:)
Fina bilder!
Kram

SOFIE sa...

Åhhhh! Jag vill se mer mer mer!! Gud så vackra bilder! Vilken lycka! Så himla underbart! Du gör helt rätt i att lägga bloggen åt sidan! :) massa kramar!

Frida Iveskär sa...

❤ Ni var så fina så fina ❤ inte svårt att fota då:) kram

Anonym sa...

Så kos å høre fra deg igjen! og så himla flotte bilder av dere :)