torsdag 1 augusti 2013

Älskade Elliot 3 år!

Sitter just nu och pustar ut efter en kalasdag för vår lille treåring! Tänk att det idag kl 18.12 är exakt tre år sedan jag fick upp en liten varm klump på 4160 gram på min mage efter fem och en halvtimmes kämpande på förlossningen i Karlskrona. Dessutom utan bedövning! Jag klappar även mig själv på axeln denna dag! ;) Tänk att man kommer ihåg o minns den för dagen lite extra tydligt just på års-dagen, har tänkt mycket på när han kom till världen just idag. Jag är så stolt över vår lille gosse som stundtals just nu är riktigt jobbig med sin trots men som är så himla klok och förståndig och pratar och konverserar som en liten kille. När blev du så stor älskade lillskrutt??

Elliot har fått massor av fina presenter av sina mor- och farföräldrar, sin moster med sambo, sin farbror och gammelmormor och gammelmorfar och av oss såklart! :) En ny cykel, en radiostyrd bil, en grävskopa och en liten truck, en hoppboll, kläder, ny morgonrock med favoriten Blixten Mcqueen, två nya kepsar, en studsmatta och pengar är några av alla presenter. En nöjd och glad gosse somnade gott för en stund sen och det känns som om jag snart gör detsamma! :)












7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Grattis i efterskott till Elliot!:)
Kram

Anonym sa...

Så stor og fin gutt dere har!!
På tide med en lite søsken til ham..? ;)

Suss sa...

Åh vad fin han är lille Elliot! Och tänk tre år! Känns som igår som man spänt väntade på nyheten här på bloggen <3

Anonym sa...

Hej Pernilla!

Jag tror vi är många som saknar dina inlägg! Hoppas höra från sig snart.

/Lina.

Sofie sa...

Hej hej,

här är en till som saknar dina inlägg!

/ Sofie i Ystad

Anonym sa...

Snälla Pernilla, du kan väl uppdatera bloggen! Saknar dina inlägg!!

Anonym sa...

Saknar att höra från dig!

/Martina