onsdag 25 november 2009

Skäms!


Oj oj oj det var länge sen jag skrev här inne! Tiden flyger iväg och det är mycket annat som upptar tiden just nu! Vet att det är många som är intresserade av hur det går för oss med köket, och kanske gör jag en del besvikna när jag säger att det inte r klart ännu. Tar sin lilla tid, speciellt när man jobbar heltid och får vänta på elektriker och rörmockare som man är beroende av. Alla skåp är iaf på plats, fastskruvade och klara. Golvet är lagt, blev så fint!! Kanske inte så praktsikt men ja ja, fint är det iaf! =) Köksön ska kläs om, tapetsering i helgen, förhoppningsvis! Fick tapeterna i veckan då de var beställningsvara. Kommer bli najs. Har nog dock ändrat oss och kör på kakel istället för glasskiva. Blir faktiskt lite billigare. Tror det, men är inte heeelt hundra ännu, vi får se, vi får se.... Så nu vet ni iaf vad vi pysslar med! Och jo förresten, tjuvstartade lite idag med adventspyntet, var så sugen och det är ju sååå mysigt! Har ni med tjuvstartat? ;)


Allt är ihopskruvat men inte insatt, väntar på vitvarorna ... Så det är fortf lite kaos i vardagsrummet ...
Snart är det JUL, kan inte fatta det!!! =)

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Det går ju framåt i alla fall!:)
Har varit och köpt ljus till adventsljusstaken idag och hade tänkt fixa lite idag, men nu hamnade jag i soffan och känner inte för det längre!:)
Kram

In my house sa...

Ville bara önska dig en härlig Första advent, med mycket Mys, å kanske skink smörgås =)=)

Kram josse

Anonym sa...

God afton och god första advent!
Jag går då och då in på din fina blogg!
Och jag beundrar din/er smak!
Så nu önskar jag er allt gott och jag hoppas ni snart är färdiga med köket!

Lillsnörpa sa...

Ska bli så kul att se resultatet! /Lillsnörpa