måndag 15 februari 2010

Annat fokus!

Hej svej på er alla!!!
Nu är jag tillbaka, blev en låååång blogg-paus där visst! ;) Var kanske inte riktigt meningen att det skulle bli så länge men ibland får man helt enkelt lära sig att omprioritera i livet och ägna sig åt andra saker. Plötsligt kändes bloggen så liten och obetydlig i jämförelse med det som händer oss i det verkliga livet!
Det var någon gång där i början av december som jag blev så fruktansvärt trött, illamående, orkeslös och allmänt håglös. Hela december och även en bit in i januari har varit fruktansvärda dagar för mitt fysiska mående, illamåendet har nästan tagit kål på mig! Men jag är inte allvarligt sjuk eller så, nej tvärtom! Jag/vi är just nu med om det mest fantastiska som en människa kan uppleva! Vi ska nämligen efter låååång väntan och längtan om allt går bra äntligen bli föräldrar! Vi väntar barn i juli!
Först nu kan jag börja njuta av mitt tillstånd även om andra små-krämpor avlöser varandra. Men sedan förra veckan har jag fått små, små, men ack så tydliga bevis på att det faktiskt bor någon i min mage. Lillen buffar och knuffar lite, kändes i början som lite fladder, men har nu mer och mer övergått till små buffar! Så underbart!!!
Så renovering och annat husligt har väl blivit lite lidande här hemma, men vi börjar komma ifatt nu! Så jag är förhoppningsvis tillbaka i bloggosfären nu igen, kanske inte lika ofta, men jag kommer fotsätta skriva och uppdatera er hur det går i vår fortsatta renovering!
Kram till er alla som fortfarande kikat in här trots min frånvaro! <3

9 kommentarer:

Jenny sa...

Stort grattis till er!

Anonym sa...

Grattis gud så härligt!!!
Kram Malin

Maria sa...

Ett stort grattis!!!

Grodmamman sa...

Stort grattis till er! Så härligt! Och så mysigt det är med de där små buffarna!:)
Ta hand om dig! Har saknat dig och undrat hur det gått med köket!;)
Kram

Malin Winbladh sa...

Grattis!
/Malin

Cattis sa...

GRATTIS!! Va roligt!!

Kjamis Cattis

SOFIE sa...

Åhh vad härligt!! =) STORT grattis!! Myspys!

Anonym sa...

Det var på tiden ;-) Ska bli kul att se lite uppdatering från köket. Var iofs och smygtittade igår :-) Fniss fniss fniss. Jo då så att eee... <3

Favoriterna sa...

Åååhhh!! Vad roligt. Ett STORT GRATTIS till er.
Lycka till och ta hand om er!!
Kram