fredag 19 februari 2010

TGIF!

Så underbart med fredag, är helt slut! Visserligen är jag mycket tröttare nu än innan, har ju sina naturliga orsaker! ;) Dock är det jobbigt att vara så fruktansvärt trött, får ju liksom inget gjort när man kommer hem. Men nu är det helg och jag ska verkligen försöka vila så mycket som möjligt.

Pelle befinner sig just nu på väg till Österrike för en veckas skidåkning, tyvärr kunde jag inte följa med. Saknar honom redan, är inte van att vara ifrån varandra någon längre tid. Är dock inte ensam, har ju mina tre kissar och så "Lillen" i magen som påminner mig om dess existens, sååå mysigt! En konstig och obeskrivlig känsla när man känner att det faktiskt är något där inne! Längtar så efter att få träffa vår lilla bebis, känns långt till juli just nu. Får hoppas att tiden flyger förbi! =)

Ikväll blir det bara soffmys för min del, all alone. Hoppas ni alla få en bra helg och en mysig fredagskväll!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Det är skönt med fredag även om man inte är gravid!:)
Hoppas att du får vila i helgen och kanske orkar göra något roligt hemma!
Kram