måndag 1 oktober 2012

Happy

Ikväll fick vi ett (eller rättare sagt två) bra besked som gjorde mig lugn, glad, nervös, pirrig och förväntansfull! Åhh, kommer bli så bra! :)

En bra måndag med tanke på hur söndagskvällen avslutades igår. Elliot har blivit helt rysk om kvällarna när jag ska lägga honom, tar så mycket energi och igår var det extremt! Dagen igår var så mysig och Elliot var på sitt bästa humör så man blir så ledsen när det blir så bråkigt på kvällarna. Men idag var det som sagt en ny dag, en mycket bättre sådan och det var en happy liten gosse som kom emot mig hos dagmamman vid hämtning. Tur man glömmer de dåliga stunderna snabbt! :)

Lite bilder från igår. Jag och lilleman var ute hela förmiddagen och hälsade bland annat på "bä bä lammen" som går en bit bortanför vårt hus. En lycklig liten kille vill jag lova som matade och klappade!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige bilder! :)

Anonym sa...

Att du alltid ska säga a men inte b;)

SOFIE sa...

Spännande! ;) Åh vad mysigt med fåren! Att de är så tama! Vi har också får längs våran promenad sträcka men de blir rädda om man kommer lite för nära!