fredag 19 oktober 2012

Min älskade kille

Som jag älskar denne lille fis! :) Har nog aldrig varit så underbart eller intensivt heller för den delen, under hans två år att vara hans mamma. Utvecklingen är så fantastisk att se och följa och hur han lär sig nya saker och meningar hela tiden. Det nya är " nej mamma, jag orkar inte" om man ber honom göra något. Undra vart han fått det uttrycket ifrån!? ;-)

Han kan räkna till 13 och har koll (nästan) på alla färger och säger ofta "älskar dej mamma". Mitt lilla hjärta, så ofattbart att vi för några år sedan nästan gett upp tanken på att få barn på naturlig väg. Allt kämpande, alla tårar och den stora sorgen vi bar på var något jag inte önskar någon på denna jord. Vi hade tur och välsignades med den finaste gossen på denna jord och det kommer jag alltid vara evigt tacksam för.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bild på din son och kise.
Josse

Grodmamman sa...

Det är verkligen ett mirakel att få barn!:) Inte alltid så självklart.
Kram

Anonym sa...

Att känna lycka är härligt och viktigt. Kan tänka att kärleken till ett barn är speciell! Kram Carro

Anonym sa...

Barn er en stor berikelse som ikke alle får ta del i. Vi her heldige som har fått lov å bli foreldre til disse skattene våre <3

Lina sa...

Ja, att få barn är en välsignelse och jag, precis som du, har fått kämpa oerhört, gråtit och sörjt..., men i April i år fick jag äntligen min lilla tjej! <3