lördag 3 november 2012

I'm still here

Har det hänt något? Varför bloggar du inte längre?? Detta är frågor jag får ofta nuförtiden. Svaret är både ja och nej! :) Det har inte hänt något allvarligt eller så, men det händer en hel del saker just nu som gör att bloggen inte hinns med. Dygnet skulle haft fler timmar om jag säger så! :) Det är en hel del att stå i just nu, mycket som färgar min vardag, så pass att jag skulle vilja skriva om det här. Dock kommer jag att göra det så småningom men just nu väljer jag att lägga energin i det verkliga livet, det som verkligen spelar roll. :) Så nu vet ni som undrar vart jag tagit vägen! ;)

Alltid fullt bus med vår stjärna på ledig tid. Förra helgen bjöd på bus på stranden och idag har vi varit med moster Emelie i stallet och ridit på Bellman. :)

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Klart det riktiga livet är viktigare än bloggen!:)
Härliga bilder du visar! Ni ser ut att bo helt ljuvligt nära havet. Måste varit kul att få rida också.
Ta hand om dig!
Kram

Anonym sa...

Kos å høre fra deg igjen!
og skjønner så absolutt prioriteringen din!

Hilsen
En som savner innleggene dine :)