torsdag 29 november 2012

Halvfart

Allting går på halvfart just nu. Jag har drabbats av någon konstig magbacill kombinerat med förkylning. Började i måndagskväll. Kände mig bättre i tisdags men så tog det fart igår igen. Suck! Hatar att inte vara frisk och kunna köra på som vanligt. När jag ändå gått här hemma har jag börjat adventspynta lite smått. Det går också på halvfart eftersom jag inte orkar riktigt. Fönstren är oputsade, får ta det på lördag och hoppas att jag är bättre o piggare! De springer ju inte ifrån precis...

Ja, så var det ju det här med bröllopet! Vi ska gifta oss den 11 maj nästa år och planeringen är i full gång! Jag tänkte berätta lite mer i ett annat inlägg, är ju sååå mycket att tänka på och så många val som ska göras att man blir helt snurrig i huvudet!! ;)

Har beställt klänning och väntar med spänning. Tar ju ett tag att få hem den efter att man bestämt sig. Provat en del och här är en bild på en som jag provade i Vinslöv. Dock är det INTE denna som jag bestämt mig för! Den visar jag inte! ;)

5 kommentarer:

Frida Iveskär sa...

Gillade denna klänning väldigt mycket. Åhh, det ska bli så kul det här:)

KRAM

Från koja till slott sa...

Vad kul att du tycker det, hihi! ;) Denna var fantastisk, dock blir det en annan som jag hoppas jag blir lika fin i! :)
KRAM

Grodmamman sa...

Vacker klänning!
Krya på dig!
Kram

Jenny Thorsen sa...

Åh vad kul med bröllop! Förstår att det är mycket bröllopsplanering som snurrar i huvudet nu då....och det roligaste är ju klänningen. Kram

SOFIE sa...

Åh vilken vacker bild!! Ska bli så roligt att få se sen efter den stora dagen <3 självklart kommer du glänsa!! :)