måndag 17 december 2012

Som på nålar

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska slå 16:00. Känns som jag sitter på nålar, vill bara hem!! Anledningen är att det (förhoppningsvis!) ligger ett paket och väntar på mig där hemma, ett väldigt spännande och intressant sådant! Fick i fredags veta att min brudklänning levererats med bud men ingen var hemma för at ta emot det. Så klart! De skulle komma tillbaka idag och jag hooooppas Pelle har varit hemma för att ta emot det. Är jättenervös, pirrig och förväntansfull! Har endast sett bilder på klänningen och den ser så fin ut. Återstår att se om den är så fin i verkligheten också .... Håll tummarna!
Ingen av dessa ovan är min, men de är så fina! Det här med brudklänningar alltså .... herregud!! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så spennende!! Har du kjøpt kjolen på nett? Noen detaljer kan du vel avsløre om kjolen? ;)Havfruefasong, ball, empire etc.? :D

Vivi

SOFIE sa...

Åhhhhh vad spännande!! Hoppas den motsvarar dina förväntningar och mer därtill!!! :) <3