torsdag 12 juli 2012

2 barn??

Ibland undrar jag om jag har två barn här hemma. Inte nog med att man har fullt sjå med att hålla efter och plocka undan alla Elliots saker och allt han drar fram, dessutom verkar Pelle tro att allt han drar ner från övervåningen i form av kläder och annat, får fötter och av sig självt och traskar tillbaka in i garderoben eller på dess rätta plats.

Han verkar också tro att disken hoppar in själv i diskmaskinen eller att tomma mjölkpaket eller dylikt lägger sig av sig själva i sopsorteringen. Som sagt ibland känns det som man plockar ihjäl sig här hemma, och då är det bara en bråkdel av Elliots saker som läggs tillrätta ! ;)

En hörna där det är i ordning just nu. Lägger så klart inte in några bilder på det andra kaoset! ;)

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Blir trött bara av att läsa om det. Har samma problem här, men då med barnen och särskilt dottern. I förmiddags stod jag som en j-kla polis här och pekade ut allt som skulle på rätt plats. Konstigt nog åkte lunchdisken ner i diskmaskinen utan att jag sa något.
Försök strunta i att plocka en dag och se om mannen reagerar. Skit svårt jag vet, men försök. Annars får du få ett utbrott, det får jag emellanå.
Kram

Cattis sa...

Känner också igen detta!!! :(

Kjamis Cattis