lördag 28 juli 2012

Den senaste veckan ...

... har vi haft fullt upp att njuta av sommaren som äntligen hittade hit. Det har varit strandväder för hela slanten och vi har tillbringat dagarna med sol och bad. Nåja, badat har vi kanske inte för 18 grader i vattnet har varit liiiiite för kallt för min smak! Men Gud vilken underbar värme vi haft!

Elliot älskar att vara på stranden och gräva och leka med sina polare. Det har blivit några kilo sand som släpats in i huset så idag bestämde jag mig för att storstäda. Vet egentligen inte varför för jag vet att det är lika skitigt imorgon igen men då har jag i alla fall bytt ut den gamla smutsen mot ny! ;)

Veckan har alltså kantats av sol, värme, grillning och umgänge med vänner och familj , 85-årskalas för min morfar, och en massa annat som jag inte orkar rabbla upp! ;-) Dagarna går fort när man har roligt och nästa vecka börjar jag jobba på torsdag och Elliot fyller 2 år på onsdagen. Herregud, vart tog tiden vägen??

Bilderna nedan får tala ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad lik Pelle han är när han sitter och äter vid er balkong!!

SOFIE sa...

Vilka underbara bilder! =) Visst vill man verkligen passa på att njuta nu när det äntligen blivit lite värme! Underbart! ;) Puss och kram!