onsdag 1 augusti 2012

2 år av kärlek

Den 1 augusti 2010 klockan 18.12 förändrades våra liv för alltid. Det var då vi äntligen fick träffa vår efterlängtade Elliot efter en låång och jobbig graviditet. Idag fyller han två år, kan inte förstå att han funnits hos oss i hela TVÅ år!

Dagen har ägnats åt kalasande och vår älskade buse har fått så många fina presenter att man blir alldeles överväldigad. Vardagsrummet är fyllt och jag känner att det nog är dags att rensa bland det gamla för att göra plats åt det nya. Jag är helt slut efter denna dag och jag kommer somna med ett leende på läpparna för jag vet att han har haft en underbar dag, precis som vi ville ha det. Imorgon börjar jag jobba igen och det känns faktiskt bra, ska bli kul att komma igång igen och få in lite rutiner. Jag uppdaterar mer imorgon om Elliot två-års dag och vad han fått men nu ska jag bara sjunka ner i soffan och njuta av tanken att vår lille son haft en fantastisk ANDRA födelsedag!

Bilderna från tidningen idag

3 kommentarer:

Unknown sa...

Stort grattis till söta Elliot idag!! Många kramar!! /Lina

Grodmamman sa...

Stort grattis till Elliot! Tänk att han redan är 2 år!:)
Kram

SOFIE sa...

Grattis i efterskott lilla sötnos!!! :)