torsdag 9 augusti 2012

Up and down

Usch vilken berg-och dalbana denna veckan varit. Inte min bästa kan jag säga, tänker inte gå in här och nu på varför men kan säga att allt blir inte som man tänkt sig, saker och ting är kanske inte var vad man trodde de var ... Tur jag har min lilla fina familj i alla fall, vad skulle man gjort utan dem när man känner sig ledsen?

Nu är det snart helg igen och jag ser fram emot den. Är ju jazzfestival här i lilla Hällevik med start ikväll så det spelas för fullt nu utanför fönstret. Är kanske inte min typ av musik men det är så mysigt när det händer något och byn lever upp!

Laddar inför sista arbetsdagen imorgon, idag har jag varit igång exakt en vecka, började ju förra torsdagen. Det känns precis som vanligt och som om man inte haft den där semestern! ;-)

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Hoppas att nästa vecka blir bättre och att du får en skön helg!:)
Kram

Anonym sa...

Kan du inte ta och lägga upp bilder på hur tapetseringen i sovrummet blev? Hade varit roligt att se.

/Lina.