måndag 17 augusti 2009

Mysmåndag!

Ikväll har det faktiskt känts som höst här hemma. Lite blåsigt, grå himmel och ljus inne. Längtar faktiskt till hösten nu, låter kanske knäppt, men jag har fått nog av "sommaren" nu. Tror det har att göra med att man kommit in i de gamla vanliga rutinerna igen med jobb, vardag och allt vad det innebär! Är så sugen på att dra igång med köks-projektet med! Ska bli så kul att äntligen få riva ut det gamla, hiskeliga furuköket och få in ett nytt och fräscht!

Idag var det tänkt att jag skulle måla i badrummet, men jag kom hem så sent efter jobb och handling att jag helt enkelt inte orkade! Ställde mig och gjorde blåbärspannkakor istället och sedan har vi bara slappat och haft det mysigt, sånt behövs också ibland! ;)




















Privata bilder





7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilken tur för oss att ni ska göra ert kök nu i höst! Då kan vi kanske lära av vad ni tycker blev bra och vad man ska tänka på!?;) Har ni bestämt vilka luckor ni ska ha?
Kram

Frida sa...

Vilken fin blogg!
Vet du var den fina trådkorgen du har äpplena i kommer ifrån?

Ankie Kjellberg sa...

Fin blogg!

--- ♥ ---

Gillar du unika och romantiska smycken?
Vill du bära smycken som ingen annan har?

Besök kronjuveler.se - smyckestillverkning
i egen design med prinsesstema.

Skriv gärna något i min gästbok - då blir
jag extra glad!

Välkommen!..:-)

--- ♥ ---

Ana sa...

Ååå, så fint ni har det:-) Kramis

Terese sa...

Klart att man får unna sig lite mys en mulen och höstig dag! :) Och lycka till med renoveringen.

Ulrika sa...

Nu har jag dragit igång en tävling i samarbete med eva e eriksson, vill du ha chans att vinna är det bara att titta in.

Grodmamman sa...

Hoppas att du har det bra! Saknar dina inlägg!:)
Är ni mitt uppe i köksrenoveringen eller är det annat som upptar din tid?
Kram