söndag 6 november 2011

Ekohallen levererar!

Igår var vi på Ekohallen i Fjälkinge, ja typ vi och en del del andra! Herregud vad folk det var, kan kanske bero på att de flesta andra affärer var stängda. Något vi surt fick erfara då vi kom in till Kristianstad där vi tänkt shoppa till lilleman. Förvirrade småbarnsföräldrar som vi är så tänkte vi inte på att det var röd dag igår! Jaja, blev en tripp till Eko istället och vi gick inte därifrån lottlösa! Botaniserade i deras julmarknad där det finns sjukt mycket saker, blev några ljuslyktor så klart. Var tvungen eftersom de var riktiga kap! ;) Köpte även lite annat till jul och det blir säkert fler turer dit.

Elliot har för övrigt blivit bombförkyld, så synd om honom. Han har inte haft feber eller så men är rejält snorig i lilla näsan. Är för övrigt pigg och busig, sitt vanliga jag mao, så det har ändå varit full fart här hemma hela helgen. Eftermiddagen och har spenderats hemma hos svärisarna där vi blev bjudna på supergod mat som vanligt. Mättare än mättast är jag nu så jag ska fortsätta här att titta på Drömmen om ett barn på TV3 play. Multitaskar till max här vet ni, bloggar från mobilen samtidigt som jag kollar på datorn! Ska va en kvinna till det! ;))

1 kommentar:

Tess sa...

Det är min tanke också, bara det blir vitt så kommer köket kännas så mycket fräschare! DOCK är det ju bittert att fixa till hyresrätter, kommer även få måla om väggarna här och det suger lite när man inte själv äger lägenheten.

Kramis