tisdag 1 november 2011

Alltid med oss

Äntligen har jag fått upp två fina förstoringar av vår prins på väggen, blev så fint! Det första man ser när man kommer in i vardagsrummet är vår fina son som tittar på oss med sina underbara, stora ögon. Älskar verkligen den bilden. Min kamera samarbetar som vanligt inte med mig så det fick bli bilder med iphonen istället. Ska fota i dagsljus med imorgon och se om det blir bättre. Bilderna är lite provisoriskt upphängda nu då jag ville kolla hur det blev, så det kan se lite snett och dant ut! ;)

För övrigt så gick första dagen på inskolningen som en dans. Nu var ju jag med hela tiden men Elliot och Linda klickade direkt och han lekte runt med alla leksaker och utforskade sitt nya "andra-hem". Har en mycket bra känsla, så skönt! Lindas döttrar som är i mellanstadieåldern var väldigt poppis och han hängde med dem på deras rum och charmade dem efter konstens alla regler! Han är en riktig tjejtjusare allaredan och skiner upp big time så fort det kommer någon tjej! De andra dagbarnen träffade vi inte idag då det är höstlov, men imorgon kommer det att vara något eller några barn där som han får träffa iaf!

Har varit på ME & I party ikväll och visst blev det lite beställningar även denna gång, inte så länge sen jag var på ett sist men tycker de har så söta kläder så det var ju nästan ett måste! :)

Nej, nu ska jag snart hoppa i säng. Elliot somnade vid halv sju idag så jag kan tänka mig att det inte blir någon sovmorgon imorgon precis!









Elliot var ivrig till dagmamman i morse, så ivrig att han snabbt parkerade framför dörren och gjorde klart för mig att han INTE ville vänta på att få på sig alla ytterkläder först. Och för att inte tala om de nya kängorna, my gaaad!! Inte världens medgörligaste kille när det gäller skor och ytterkläder vill jag lova! Hur ska detta gå i höst/ vinter?? :)


3 kommentarer:

therese sa...

kul att inskolningen gick bra..
har jobbat med Linda innan,är verkligen en toppen person,så ni kommer säkert och bli nöjda med henne :)

SOFIE sa...

Åh vad underbart att allt känns så bra!! =) <3
Och finaste tavlorna uppe på väggen! Vilken lycka! Kram på er!

Tess sa...

Åh va roligt att höra, då blir jag än mer säker på att åka dit! Gud vad stor er lilla kille har blivit och helt otroligt söt!

Kram