måndag 31 oktober 2011

One for me and one for you

Lite shopping idag till lilleman hann vi med efter sista jobbedagen för mig på två veckor! Blev ett par Viking gore-tex kängor som ska vara bra har jag hört! Klart lilleman ska ha det bästa så han ej blir kall och blöt om fötterna, och han tackar sin superdupersnälla mormor som såg till att hans fötter blir varma och goa i höst/vinter! Blev lite shopping till mig med, fast över nätet. Spanade in en jättefin jacka på H&M:s hemsida och rätt var det var så klickade mitt lilla finger hem den. Hoppas den är lika fin som den ser ut att vara, tyckte nog jag var värd den efter tre månaders "slit" på 100 % på jobbet! ;))




3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vi har haft Viking kängor till våra barn i flera år och varit jätte nöjde med dem. Bra att de klarar av slask och tö också.
Kram

Anonym sa...

All eloge till dig som fortsätter blogga trots avsaknaden av en massa,eller åtminstone ett par, kommentarer!=) Därför tänkte åtminstone lilla jag lämna en. Klart att du var värd jackan!=)

/K

SOFIE sa...

Åhhhhh!! jag ääällllsssskkkaaaarrrr jackan!! ;) Skitsnygg!! =)