lördag 15 oktober 2011

Aj aj!










Detta hade gärna fått flytta in hos mig från det stora blå/gula varuhuset! Det påminner mig om att jag måste ta en tur dit snarast! Har en del saker på måste-listan som bland annat ramar till de förstoringar vi låtit framkalla av några foton som vi tog i söndags på vår lille skatt. De ska pryda väggen ovanför sideboardet här i v-rummet är det tänkt, jag är så trött på det som hänger där ovanför nu, dax för en förändring! Hoppas nu bara kvalitén på bilderna blir bra, man vet ju liksom aldrig när man beställer på nätet!

Imorgon vet jag en som kommer ha fet träningsvärk! Jag och syrran var nämligen ute och red i det underbara höstvädret i eftermiddag. Gud vad härligt det var men aj aj vad det redan börjar kännas i rupalallan min! ;) Dock är det värt det alla gånger! Hinner knappt vara något i stallet nuförtiden när jag jobbar som jag gör och har min lille prins att gosa med när jag kommer hem. Men måste bli bättre på att åka dit på helgerna istället, mår ju så bra när jag ridit på vår fine isis!


Förresten imorgon är det 1 år sedan vår lille Per ELLIOT Valentin döptes! Time flies ...

Inga kommentarer: