torsdag 20 oktober 2011

Iphone

Nu är jag lika modern som majoriteten av befolkningen vårt avlånga land! Igår blev jag nämligen med iphone! En vit fin sak gjorde entré i mitt liv och jag kan säga att jag redan är fast. Allt finns ju på telefonen så det är nästan så man inte behöver någon dator längre! ;) Skönt också att man kan blogga från mobilen samt ta bilder, visste knappt hur man fotade med den förra som nog är antik vid detta laget. Nu bloggar jag från mobben och hoppas att det funkar. Nu skulle jag vilja att ni som redan är bevandrade i den här moderna världen, kan inte ni ge mig tips på appar som kan vara bra att ha?? Och förresten har inte blogspot någon egen app som man kan lägga till? Lite lost här fortfarande ...;)

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Köpte mig en iPhone i september och jag är kär! Kan ju säga att ringa är det minsta jag gör med den!:)
Har tyvärr inga tips på appar. En jag ville ha var "Runkeeper", ändå har jag inte använt den.
Kram

Frida Iveskär sa...

En vabb app som du anmäler vård av sjukt barn. Kanske inte aktuellt än men snart så..

Mahlin sa...

Kan tipsa dig om Endomondo. En app som du kör igång om du tex ska ut o promenera, den registrerar hur långt du går och även vart du går. Tycker promenaderna blir mycket roligare med den appen.
Sen gillar jag Svenska almanackan.. kan inte leva utan den. För kalendern i telefonen är inget vidare.
Ja, det finns massvis med coola appar, men det här två var mina tips!
Kram

Från koja till slott sa...

Tack för era tips! :)