lördag 8 oktober 2011

Inte ofta ...

... det händer att här är undanplockat och städat! Men igår hände det faktiskt, jag tog ett rejält städryck här hemma när jag kom hem från jobbet vid halv två. Passade på när Elliot var hos farmor och Pelle fixade ute. Det är GULD värt att ha farmor och mormor på så nära håll, de ställer upp så oerhört mycket och Elliot älskar verkligen att vara hos sina far- och morföräldrar! Det är så fint att se bandet mellan dem, hur det växer för varje gång och hur han skiner upp varje gång någon av dem kommer hit eller vi kommer till dem. Jag är så glad för dem, att de avlastar ibland när man verkligen behöver något gjort eller om vi är bortbjudna på något. De är guld värda!

Jag passade i alla fall även på att fota lite av det undanstädade vardagsrummet. Bilderna blev ganska kassa ( men det är vi väl vana vid det här laget!) och det var väldigt soligt ute men jag bjuder på dem ändå eftersom det är så sällan jag får till några rumsrena bilder härifrån nuförtiden! :) Ingen större förändring här inte men jag trivs faktiskt ganska så bra som det är!














Hoppas att ni alla som läser har haft en mysig helg, det har vi haft! Gårdagskvällen bestod av fredagsmys hemma hos oss med fina vännerna och idag har jag och lilleman varit hemma hos min tjejkompis Jossa med halva tjejgänget och fikat på urgod äppelkaka som Jossa gjort. Så mysigt att träffa dem, inte alltför ofta det händer nuförtiden då vi alla bor ganska så utspritt. Ikväll grillade vi faktiskt en varsin köttbit jag och sambon, så gott! Sen har vi bara tagit det lugnt här i soffan, välbehövligt efter en intensiv jobbvecka. Imorgon händer det förhoppningsvis något spännande som jag ser fram emot! :))

Inga kommentarer: