tisdag 2 december 2014

Årets första

God kvällens! Jag är ju sämst på att uppdatera här, inget nytt! ;) Fast jag har faktiskt ett giltigt skäl, tappade mobilen i asfalten förra veckan så hela skärmen ser ut som ett sprucket isflak. Ska få den lagad men just nu ser jag inte så mycket när jag skriver. Därför känns det sådär när man ska skriva längre texter, så om det blir en massa konstigt skrivet här nu så vet ni ju varför! ;-)

Veckan har iaf börjat lugnt, kallt men lugnt. Här i söder har det blivit kyligare och det känns nu som om vintern väntar runt hörnet. I helgen avnjöts årets första julbord med vännerna hemma hos Sara, Mattias och lille Colin. Jag säger bara himmelskt gott! Alla fick utdelat vad man skulle ta med sig så det fanns en massa god mat och andra godsaker. Lite vin på fet också så rullade man hem därifrån! ;) Pelle fick va chaffis denna gång. Attans så trevligt det var, julklapsutdelning till kidsen och det hela avslutades med julklappsspelet där vår familj kammade hem många fina klappar. Härlig kväll med härliga vänner.


Måndag och tisdag har vi mest myst omkring här hemma. Några kalla promenader och så snabbt in igen.

Nu ikväll har jag och Malena varit ute på en uppfriskande pw. Tur vi eldar i vår älskade kakelugn här inne så man får upp värmen. 

Lite bilder från helgen







Inga kommentarer: