lördag 23 oktober 2010

Mys & bus!

Mamma busar med mig!











Pappa gillar också att leka med mig. Min favorit är när vi leker "tittut" med spegeln!





Jag kan busa själv också! Dessutom e jag en riktig linslus!













Söt e jag för det mesta! ;)




Ikväll myser jag och mamma inne med tända ljus och sprakande kakelugn. Pappsen e på 75-års jubileum med hans fotbollslag men skulle komma hem efter middagen och göra oss sällskap. Idag har vi busat massor och jag har varit go och glad som vanligt! Imorgon ska vi på namngivningskalas för min kompis Lilly, ska bli skoj!

Trevlig lördag till er alla som läser!

4 kommentarer:

Josse sa...

Tusen tack! Man blir ju så himla glad och mallig så fort de lär sig något nytt! Elliott är också superfin och ert hus verkar underbart! Ha det gott ni med!

Melanie sa...

Gomorron! Åh vilka fina bilder, vad våra små växer fort! Helt vansinningt, känns som att det inte var så längesen som jag stod där med maggen på övertid. Fast det var det väl egentligen inte heller kanske hehe;)

Men du, det är väl inte alls löjligt! Alla är olika och när man är redo att vara ifrån sitt barn är självklart olika för alls. Det finns inget rätt eller fel. Man måste vara redo och det måste kännas bra helt enkelt. Jag ska inte säga att det var jättelätt, klart tänkte jag mkt på henne och det var jobbigt när dom åkte. Men jag behövde verkligen tiden för mig själv. Däremot tror jag det är viktigt att relativit tidigt "lära sig" att lämna bort barnen, oavsett om det bara är för ett par timmar eller över en natt. Det kan inte vara sunt, att som vissa jag hör om, ALDRIG vara ifrån sitt barn och aldrig låta ngn annan köra vagnen osv. Man ska nog inte sitta ihop på det sättet. Hoppas du förstår vad jag menar:-) Men återigen, man måste vara redo och är man inte det efter 3 mån som du inte är, så är det inte alls löjligt. Du kommer bli det med tiden:)

Hoppas ni har haft en fin helg och att denna söndag också blir fin. Han är så söt erat underverk, ljuvlig! Stor kram till dig och prinsen!

sara - mamma till wilda sa...

Leka titt ut är en favoritlek i detta hemmet oxå, men Wildingen gör det med sig själv hahaha

Melanie sa...

Hej gumman! Jag kör Nutrilette och nej, jag ammar inte. Man får inte äta dom när man är gravid eller ammar så det får du vänta med tills du slutat amma ;-)

Är allt bra med dig och familjen annars? Kram!