fredag 29 oktober 2010

Rensning

Hej på er denna härliga fredag! Ja, vädret kanske inte är det bästa men det är ju helg snart! Det innebär att vi får ha pappsen hemma som myser med oss, och det har vi längtat efter! ;)

En promenad i höstvädret har vi hunnit med och jag ska snart slutföra projekt garderobsrensning som jag påbörjat. Har en hel del kläder som ska slängas och läggas undan till vår & sommar. Under graviditeten gick jag upp hela 27 kilo så en del jeans passar tyvärr inte längre och ska skänkas. Har gått ner väldigt mycket av mina grav-kilo men kroppen är inte vad den varit och jag får inte träna ännu pga. mina fogbesvär. Hoppas komma igång efter jul med träning, får se hur det känns i kroppen. Så än så länge är det promenader som gäller. Och jag tänker inte stressa, får ta den tid det tar. Vill kunna njuta av min mammaledighet och unna mig lite godsaker då och då, inte hetsa om vikten och börja hårdbanta det första man gör. Dessutom ammar jag så någon ändring på kosten blir det inte.


Lite sorgligt är det dock att lägga undan sina älskade jeans, men en del tänker jag spara i hopp om att jag kanske, kanske kommer i dem igen nån gång! ;)



Oh no, tar hon kort nu igen!!




Händerna ska helst vara i munnen hela tiden!








Men nu får du ge dig mamma!





Ha en fortsatt mysig fredag!


Privata bilder

3 kommentarer:

Emma W sa...

Hej på dej söta Elliot va stor du har blivit!

och Mamma Nilla, spara jeansen du är snart tillbaka i din avanliga form, ta det lugnt bara. Sunt som du skriver att inte stressa med det just nu.

Trevlig fredag och helg!
kram //Emma

Anonym sa...

Vad FIN han är!

Vita villan sa...

Jag vet kände samma sak. gick upp 21kg, men några mer eftersom jag gick upp innan jag blev gravid. Men de säger ju 9 mån upp, 9 mån ner...& det stämde på mig iaf. Så du kommer nog i jeansen så småningom... =)

//Maria