söndag 14 november 2010

Dumma, dumma ...

... förkylning. Elliot e verkligen superförkyld, så hemskt att se. Han hostar, nyser och rosslar om vartannat och vill helst ligga och snutta hos mamsen mest hela tiden, vilket han får så klart. Gör allt för vår lille älskling när han e så dålig. Febern gav med sig i onsdags men sen kom alltså denna hemska förkylning i fredags. Ger honom näsdroppar och suger med Näsfridan, som för övrigt e superbra när han inte kan snyta sig själv. Dock gillar inte Elliot den, men det kan ju inte hjälpas. :/ Även fast han e så snorig sover han hela nätterna, så skönt för honom att han kan det trots allt. Hoppas så han e bättre snart, jag tycker ärligt att detta e hemskt och lider så med honom!

Igårkväll var jag hos min vän Malin tre timmar. Kändes inte bra att lämna Elliot men Pelle var hemma och svärmor kom också så det kändes ändå tryggt, dessutom var jag knappt 7 minuter hemifrån så långt var det ju inte. Hade sett fram emot att göra ngt själv och träffa vänner, har inte gjort ngt helt själv sedan han föddes. Trevligt var det iaf och det slank till och med ner ett glas vin, det första på ett år, så gott! :) Kom hem vid halv elva igen och hade längtat ihjäl mig efter lillen, han somnade sen på fem röda i min famn så han hade nog längtat lite efter mig med! ;)

Idag e det ju Fars dag, Pelles första! Elliot e inte precis i skick att fira, men vi ska äta middag hos svärisarna iaf, ska bli mysigt!

Hoppas ni alla får en mysig söndag!




Grattis världens bästa pappa och sambo. Vi älskar dig!




Privata bilder

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilken fin klänning, vad kommer den ifrån

Grodmamman sa...

Hoppas att han snart kryar på sig!
Kram