tisdag 16 augusti 2011

Den ska vi ha!

Denna säng ska vi ha, så är det bara! Nu är jag så sablans trött på vårt tråkiga sovrum som blivit lite bortglömt mitt i allt, finns inget piff eller roligt alls därinne nu. Men det ska det minsann bli ändring på! Ut med den gamla fula Malmsängen, borde man väl kunna sälja på Blocket??? Ut med de gamla sängborden och in med nytt! Kanske second hand, måla gamla?? Nej förresten, jag vet inte vem jag lurar för när tusan ska jag ha TID att måla?? Har fyra jättefina gamla stolar som ska målas vita och kläs om i något fräsigt tyg, men har jag gjort det?? Nope, nix pix, de har stått här hemma en månad tillbaka. Lika bra att köpa nytt, färdigmålat och klart. Ja så får det nog bli! Drömmer om hur jag vill ha det i vårt sovrum och ja, där passar denna fina säng perfa! Vill också ha en fondtapet bakom som livar
upp det annars kritvita sovrummet. Har hittat en jättefin, men det får vi nog klura vidare på. Finns en med mörkare konturer med tror jag ... Kanske kan jag bestämma mig ... lagom till jul! ;)







Bilder lånade från Ikea, Hemnet och Borås-tapeter ( tror jag!)







2 kommentarer:

Anonym sa...

åå kommer bli fint! visst glömmer man bort sitt sovrum?! Märkligt men så är det! :)
kram Malin

Grodmamman sa...

Vi har renoverat vårt sovrum ett antal gånger på de 10 åren vi bott här och nu äntligen är jag helnöjd!:)
Kommer att bli så fint i ert sovrum!
Kram