måndag 15 augusti 2011

Litens rum

Skärpning här på mig! Bloggar alldeles för sällan, tiden finns inte där som innan tyvärr! Tänker ofta att jag ska skriva ett inlägg under kvällen, men det är så mycket annat som dyker upp eller glömmer jag helt enkelt bort det! Vill ju absolut inte sluta blogga så ska försöka bättra mig och uppdatera oftare.

Nu har jag snart jobbat i tre veckor och tiden går om möjligt ännu snabbare än när man var mammaledig. Hinner knappt komma iväg till jobbet fören man ska hem igen! Imorgon blir dock en lååång dag på jobbet. På tisdagar ska jag nämligen ha kvällskurs och slutar inte fören vid kvart över åtta på kvällen. Kommer bli tufft till en början att vara ifrån lilleman hela långa dagen och inte få träffa honom när jag kommer hem heller, blir till att smyga upp och snusa på min prins när jag kommer hem så jag får min dos. Imorgon ska han för övrig få 1-års sprutan och det är första gången på BVC som jag inte kan följa med. Känns konstigt ... Tiden ligger mitt i en av mina lektioner på eftermiddagen så det går ju inte ... Men tur är väl det kanske för spruträdd som jag är så är jag inte något vidare stöd ändå. Tror Pelle fixar det bättre än mig! Hoppas bara lilleman inte får några värre biverkningar, lite feber och så brukar de väl få så det kanske man ska räkna med.

Något som stått nästan lika stilla som mitt bloggande är inredningen i Elliots rum. Har liksom inte kommit till skott, vi använder ju än så länge inte det rummet så flitigt. Tanken är att det ska köpas lite förvaringshyllor på Ikea där han kan ha alla sina leksaker som just nu ryms i vardagsrummet- kul för honom men inte för mig kan jag säga när allt ska plockas ihop igen när han lagt sig! :/ En fondtapet har jag tjatat om bra länge med men vet inte hur det bli med det. Knäppte lite bilder så ni kan få en liten hum om hur det ser ut nu i alla fall!



Rummet är bredare än vad ni ser, ville inte fota hela för det står en massa skräp som inte gör sig så bra på bild, hihi! Hans klädskåp är fortfarande bara grundmålat, gjorde det innan sommaren. Jomen här går det undan!! ;)







Inga kommentarer: