onsdag 3 augusti 2011

Elliots kalas!

Här duggar inläggen verkligen inte tätt och det beror till stor del på att jag börjat jobba igen. Började i går och det känns faktiskt jättebra att vara igång igen! Hade inte någon ångest överhuvudtaget kvällen innan, tror det berodde på att jag inte fattade riktigt att jag skulle börja jobba, ha ha! Har varit hemma i 1,5 år så det har känts så himla avlägset att sätta igång igen liksom. Men som sagt det har gått superbra och Pelle och Elliot har också haft det bra här hemma utan mig verkar det som! Strandväder har det ju varit så de har roat sig kan man säga!;)Klart man saknar lillfisen enormt, men tiden går så fort på jobbet och rätt var det är så ska man hem igen. Längtan är ju egentligen det bästa med allt för när man ser Elliot så inser man hur mycket man saknat honom, en känsla som kanske inte kommer när man går hemma hela tiden precis.

Vi har alltså klarat av Elliots kalas och hans 1-års-dag, helt galet! Förstår nog inte riktigt att dagen har passerat och att jag nu har en ettåring här hemma! Jo, det märks så klart, men det känns fortfarande som om han kom nyss! Uppdatering om hans utveckling kommer! Idag är det förresten ett år sedan exakt som vi kom hem med Elliot från BB, minns det som igår ...

Här kommer lite bilder från hans kalas. Försökte mig på att göra collage men det blev så pluttigt! Tror man kan trycka på bilderna för att se dem i större format samt läsa texten. Pallar inte ändra allt nu igen! :/




4 kommentarer:

SOFIE sa...

Åh ni verkar ha haft en supermysig ett års dag för Elliot! <3 Jätte fina bilder!! Visst är det härligt att det känns så "bra" att börja jobba igen! Och det är ju så mysigt att få komme hem och pussas sen!!;) Massa kramar!!

Moster Emelie sa...

Jag tycker verkligen att Elliot Är jättelik pappa när han va liten, speciellt bilderna från kalaset när han har sin lilla "gubb" hatt på sig. Så Söt:-)

Janni&Emilia sa...

O grattis sötaste lilla Elliot!! SÅ underbara bilder o så fin tårta!!! kramar

Katinka sa...

Jättefin sida du har, jag undrar vart har du köpt tårtan?