onsdag 31 augusti 2011

Long time

Hej! Blev visst en lite bloggpaus där, men jag har verkligen haft noll tid och lust! När man jobbar 100% är man ganska slut när man kommer hem, och vårt lilla yrväder håller oss fullt sysselsatta! Denna vecka har jag dock känt mig som världens sämsta mamma, har knappt träffat honom alls. I måndags körde jag och mamma till Ikea efter jobbet, blev lite handlat men inte soffbordet jag bloggade om tidigare. Ska vänta lite med det, men det var verkligen jättefint. Något lägre än jag hade trott men tror det kommer bryta av fint mot allt det vita här i v-rummet. Blev ist nästan bara handlat till Elliot och hans rum och det fina tyget som jag också bloggade om, med rosorna på. Har nämligen målat om två av de där loppis-stolarna jag har haft stående och planen är att byta tyg på sitsarna. Tänkte göra det imorn då jag ikväll varit på ME&I party direkt efter jobbet. Så lilleman har jag alltså knappt träffat idag heller! Och inte igår heller för den delen, så jobbade jag kväll och kom hem vid halv nio när han sov! :(

Det är alltså hårt att vara en arbetande kvinna, men så klart värt det när man nu fått sin första fulla lön igen, jiho! =)) Nu vet ni iaf att jag lever, ifall någon mot förmodan skulle undrat! =) Har också lite ångest för att jag inte hört av mig till mina vänner, ni vet vilka ni är och jag har inte glömt er heller! =) Nu ska jag surfa runt lite på tradera innan jag stänger de blå och nästa arbetsdag stundar! Tänkte spana på en vinteroverall till min lilla älskling!





Finaste, finaste Elliot. Mamma älskar dig mer än du någonsin kan ana! Är så glad för att du är du!





Inga kommentarer: