fredag 16 december 2011

Fredagsmys

Äntligen fredag, äntligen helg! Denna veckan har jag varit så seg, fortfarande döförkyld, så helgen välkomnar jag verkligen. Dessutom vankas det julknyte imorgon hos våra fina vänner Lisa & Matte tillsammans med resten av gänget, supermysigt! Jag har därför spenderat stora delar av kvällen framför spisen där det rullats köttbullar och prinskorvar har stekts. Köttbullarna blev jag så nöjd med, kunde lätt satt i mig halva satsen själv! ;) Hoppas nu bara att de andra också tycker att de blev goda och framförallt att de RÄCKER.

Nu blir det mys i soffan framför "Svenska hjältar- galan" på fyran. Undrar dock hur länge jag orkar hålla mina blå uppe... Hoppas ni alla får en härlig helg!





2 kommentarer:

SOFIE sa...

Åhhhhh vad mysigt, jag dör!! ;) Älskar eran vackra kakelugn!!! Ha en underbart mysig helg! Kramar!!

Zalina - Olivias mamma sa...

Mmmm, recept tack ! :)