tisdag 13 december 2011

Lusse-lelle

Nu borde jag väl slänga upp en liten söt bild på Elliot eftersom det är lucia-dagen, men se det tänker jag inte alls göra! Dels lussade han ju förra veckan med alla dagbarnen och så har jag ju redan visat upp vår lille söte tomtenisse! Nej, denna dagen avslutades med jobb vid 20-tiden för min del, har ju kvällsundervisning på tisdagar, och har varit igång sen 9 imorse på jobbet. Är ganska så trött vill jag lova, dessutom fortfarande förkyld och hängig. Känner att denna texten blir ganska osammanhängande

Kom i alla fall hem till en sovandes liten kille som låg på soffan, tryggt vaktandes av sin mormor och morfar. Pelle var iväg på hemligt uppdrag och jag på jobb och då får man busa med mormor och morfar istället. Inte Elliot emot kan jag säga, han hade verkligen hållit igång de två trötta morföräldrarna! :) Ingen i denna familjen är förvånad över det!

Nu ska jag snart gå och sussa, orkar inte bry mig om att det är saker som ska plockas med, borde egentligen sätta på en maskin tvätt och gå igenom posten. Nej, jag struntar i det ikväll, det finns säkert kvar tills imorgon!




Elliot börjar bli långhårig, för några dagar sedan struttade han omkring här hemma med en lite tofs på huvudet! Undra hur den kom dit?? :)

Inga kommentarer: