måndag 26 december 2011

In love

Så var julhelgen över och vi har verkligen haft en underbar sådan! Det har blivit vääääldigt mycket mat och så klart umgänge med nära och kära. En hel del bus hemma hos Elliots farmor och farfar där Pelles bror med familj och snart 4-årige kusinen Melker firat jul. Elliot verkligen älskar att busa med honom, härligt att se att de nu kan ha glädje av varandra. Julafton var supermysig med firande både hemma hos svärisarna och hos mina föräldrar på kvällen. Elliot överöstes med julklappar och han blev så glad och vi också för allt fint han och vi fick! Tack alla ni fina för att vår jul blev alldeles underbar, det bästa var att få se lilles glädje när han öppnade alla sina paket! :)

Juldagen innebar traditionsenlig utgång till Hanöhus här i Hällevik. Jag var hemma hos syrran innan och gud vad kul vi hade det! Även om jag känner att man blivit lite "gammal" för utesvirande så var det helt klart värt det. Hade till och med ett par extraskor med mig ut ifall jag skulle få ont i fötterna! Tantvarning här men jodå, visst kom de till användning! ;) Är ju inte så ofta man är ute och dansar nu när man är mamma, märkte hur trött jag blev när klockan närmade sig tolv men tänkte att nu när jag väl är ute på galej så ska jag banne mig stanna tills de stänger! ;) Var dock en trött mamma i morse som blev väckt till Mora-träsk. Inte så uppskattat kanske, men Pelle var snäll och lät mig sova lite till. Behövdes verkligen med tanke på att jag ska jobba imorgon igen. Men bara imorgon, sen är jag ledig fram till den 9:e januari! :)

Hoppas ni alla haft en underbar julhelg med era nära ( bilder på vårt firande kommer upp i ett annat inlägg).


Jag igår i min fina, nya klänning från In love with fashion. Var med och tävlade inne hos Nathalie och så vann jag denna underbaring! Blev så glad när den damp ner i brevlådan, den satt perfekt och jag kände mig som en liten prinsessa i den! ;)




Jag och min fina, fina lillasyster

2 kommentarer:

Anna sa...

Jättefin klänning

SOFIE sa...

Guuuuud vad snygg du är människa!! ;) Verkligen supersnygg tunika! Den satt som en smäck! Passade dig perfekt! Ingen dålig vinst!! =) Gud vad roligt!! Massa kramar!!