onsdag 21 december 2011

På plats

Ikväll är jag så trött, så trött så jag tänkte låta bilderna tala för sig själva men jag har lite svårt för att inte skriva någonting alls liksom så jag babblar väl på som vanligt! ;)

Idag blev vi, som ju säkert nästan resten av Sverige blev redan i söndags, med gran. Vi fick (!) en liten söt gran av våra supersnälla grannar som hade en över, och den passar verkligen perfekt hos oss. Vi hade inte tänkt oss någon stor sak i år i och med att vi har en liten huligan här hemma, så vi blev mer än nöjda med denna lilla goding! :) Får väl se hur länge den står kvar och hur länge kulorna hänger där, vet en som kommer bli väldigt överraskad när han vaknar imorgon bitti!

Imorgon är det sista jobbedagen, börjar inte fören den 9 januari sen. Blir dock en dag nästa vecka som jag ska planera lite, annars är det ledigt. Ska bli såå skönt att bara umgås med familjen och framförallt ha tid till varandra och även hemmet. Ska försöka ta tag i lite pyssel-projekt som jag har, får väl se om det blir så.

Är för övrigt sjuuukt stressad med julklappshandlingen, på ett vis hatar jag detta med julklappar som ska köpas hit och dit, blir fasen bara än mer stressad. Mest får Elliot så klart, men man vill även köpa något litet till alla andra med i familjen, även om vi bestämt att vi inte ska lägga så mycket fokus på just klappar detta året. Får väl bli ett rejs imorgon efter jobbet och så eventuellt på fredag. Blir väl vår familj och typ alla andra kan jag gissa, säkert fler som ger sig ut på fredag då lönen kommer ...






På bilderna kan man även se min och Pelles julklapp från mina föräldrar. Är det någon som kan se vad det är som är nytt?? :)

3 kommentarer:

Zalina - Olivias mamma sa...

Nytt köksbord eller har ni målat om??!!

Anonym sa...

Bord och stolar? snyggt! Vi har ställt vår lilla julgran bakom soffan på en stol för att skydda den från vår huligan ;)

god jul!/Pamela

Mia sa...

Bordet är ju vitt men är inte bokhyllan/vitrinskåpet som skymtar på den ena bilden oxå nytt?? =)

God jul!