måndag 9 april 2012

Mumsfillibabba!

Idag kör vi pannkakslunch här hemma, Elliots absoluta favorit! :) Dagen började redan vid 7 så här har hunnits med en hel del, bland annat städ och röj i en klädkammare. Jisses vad vi är dåliga på att slänga gammalt och duktiga på att samla på oss. Men ibland är det positivt för jag hittade en hel del gamla godsaker som jag sparat sen innan jag blev gravid. Eftersom jag gick upp nära 30 kg så trodde jag inte att jag skulle komma i kläderna nåt mer. Men nu väger jag ett antal kg under min inskrivningsvikt och hittade faktiskt kläder som jag haft för länge sen som satt fint. Ibland är det härligt när man sparar! :)

Lilleman har varit på bra humör från och med igår så vi hoppas att det vänder nu. Tack för era råd och er peppning. Kul att så många ville ta sig tid att kommentera.

Plättar, mums!

1 kommentar:

Lina sa...

Hur har det gått med allt trots? Är ni på banan igen? Kämpa på!!