söndag 10 juni 2012

Dop och nostalgi

Igår var jag, Pelle och Elliot på dop för min vän Jennys lille son Theo. Det var så underbart fint och jag blev väldigt nostalgisk och tänkte en del på Elliots dopdag. Tänk att det är över ett och ett halvt år sedan han fick sina namn. Känslan när man stod där framme och höll i honom och lyssnade till "
Kärleksvisan" som våra fina vänner Maja och Lisa sjöng. Får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Hoppas vi får uppleva detta igen nån dag. Är något speciellt med kyrkor tycker jag, får ett sånt lugn och känner en inre frid. Låter ganska religiöst va?? ;) Nej, men jag gillar lugnet och stämningen.

Nu ska jag sova innan jag börja predika för mycket här, ha ha! ;-)

Lite bilder från igår får ni me!


2 kommentarer:

Frida Iveskär sa...

Fina ni är! Underbart med dop.

Sedan får man ju inte sina namn där;) Men det vet du nog redan.

KRAM

SOFIE sa...

Åh pepparkaka!!! ;) Vill också vara sådär brun snygg och fräsch :)