lördag 9 juni 2012

Kreta 2012

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka i soliga och varma Grekland, närmare bestämt på Kreta. Vi kom hem i torsdags kväll efter en vecka med sol, bad och god mat. Verkar inte som ni saknat mig så mycket här men jag tänkte ändå ge ifrån mig ett livstecken så ni vet att vi är hemma! ;)

Resan gick fantastiskt bra, hade absolut förväntat mig att det skulle bli jobbigare på själva resdagarna ner och hem men lilleman var bara så duktig och tålmodig och det var inga som helst problem trots att vi bytte flyg en gång och hade en hel del väntetid emellan i Athen. Han gnällde ingenting när vi lyfte eller landade och sov den mesta av tiden på den långa flygningen från Kastrup till Athen och vice versa. Alla leksaker jag hade packat ner i handbagaget som han skulle roa sig med vägde bara tungt och var som sagt ganska så onödiga! Men jag gillar att vara förberedd som sagt! :)

Veckan gick snabbt men jag hade inte velat vara iväg längre, borta bra men hemma bäst. Trots att vi hade mina föräldrar och min syster och hennes sambo med så var det ingen direkt avkoppling för oss föräldrar med en pigg och busig liten kille, men det hade vi ju inte räknat med heller. Är så glad och tacksam för att allt gick så bra med vår lille kille och att han fick uppleva denna resa!


Och här kommer några av de bilderna jag tog med mobilen. Med betoning på några, blev en hel del bilder vill jag lova!

4 kommentarer:

SOFIE sa...

Åh vad underbart ni verkar ha haft det! <3 :) Gud så mysigt att komma iväg familjen sådär! Jag har saknat dig! :) Brun och fin är du också!! Massa kramar!

Lina sa...

Ser härligt ut!

Grodmamman sa...

Även om jag inte alltid kommenterar så läser jag alla dina inlägg och har undrat varför du inte skrivit på ett tag. Idag blev det så där "ja just det", visste ju att ni skulle iväg. Ser super härligt ut!:)
Kram

Anonym sa...

Hej!
Jag ska åka till Kreta om en vecka och ska bo på Menia Hotel.

Kan du beskriva vad du tyckte, bra dåligt?