måndag 25 juni 2012

Trea nolla

Så många år blir jag idag. :) Alla frågar hur det känns och ärligt talat känns det ingenting alls än så länge. Var inte så hemskt att fylla 30 faktiskt! Ingen ålderskris har jag känt av heller. Har under mina 30 år varit med om och uppnått mycket som jag är nöjd och stolt över, det bästa är utan tvekan den lille underbare lintotten som ligger och sussar nu. Så jag är tillfreds med mina 30 just nu! :) En parentes är att vädret dock varit det sämsta sen jag föddes -82, detta enligt mamma iaf.

På jobbet idag blev jag uppvaktad av mina fina kollegor, fick blommor och presentkort på Blomextra i Mjällby. Blev så otroligt glad! Efter jobbet och hämtning av lilleman bar det ner till Hörvik till mina föräldrar som bjöd på underbart god middag i sällskap av oss, min syster och hennes Simon samt min mormor och morfar. Snälla mamma tyckte inte jag skulle stå med middag när jag jobbat så hon hade ordnat det så fint, love you!

Fick så fina presenter, pengar, plattång, ett underbart fint lykthus av mina morföräldrar och massor med blommor. Av mina älsklingar fick jag en orkidé och en underbar ring! Tack snälla underbara ni för allt fint jag fått och tack för alla sms, hälsningar på Facebook och telefonsamtal! Blir helt rörd.

Avslutar denna kväll med ett glas rose och njuter av att numera vara en färsk trettioåring! ;)

Lite bilder från idag. Kladdkaketårtan bjöd jag mina fina kollegor på till fikat.

4 kommentarer:

Frida Iveskär sa...

ringen är på fel hand va?! ;) sååå fin!! KRAM

Anonym sa...

Snygg ring!
Du råkar inte veta var lykthuset kommer ifrån? Hade passat perfekt på vårt pooldäck.

Grodmamman sa...

Stort grattis i efterskott!:)
Fina presenter du fick, ringen var ju underbar!
Kram

Louise sa...

Grattis!!! Vilka fina saker du fick och underbara blommor :)