tisdag 23 mars 2010

Change

Det är ganska så trist att gå hemma och vara sjukskriven. Förvisso kan jag inte göra så mycket, har ju fått order om att vila och det är ju faktiskt ganska skönt emmellanåt. Idag var jag dock tvungen att ta mig till stallet och betala hovslagaren så jag passade på att köra inom blomsteraffären och köpa lite nya växter att ha här hemma. Hämtade även ut lite paket med bland annat två nya kuddfordral som jag beställt. Har länge varit trött på det lila som vi haft i sovrummet. Nu känner jag mer för svart/vitt och kanske lite rosa och grått! Ändrade om lite med kuddar, färger osv. Och jag blev faktiskt nöjd! Dock är det lite som fattas. Är på jakt efter en svart/vit randig matta och jag har spanat in en på Rusta som jag ska ta en närmare kik på. Ska även köpa en ny spegel, en pläd och upp med ett väggord. Tänkte ha det ovanför spjälsängen som ska stå hos oss till en början. Drömmen vore även att få in en Hemnes-byrå från Ikea. Men just nu är det annat i möbelväg som måste prioriteras så den får nog snällt vänta!


























Egentligen skulle jag vilja ha en brädvägg bakom sängen, dvs vit, liggande, lite "ruff" träpanel. Men det får nog också vänta är ju inget akut precis!



Bild: Privat samt lånade från Rusta, Stilero och Ikea

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Såg att några andra som oxå väntar barn har låtit någon skriva, Det finsate vi gjort på spjälsängen det var såååå fint. Bara ett litet tips.

Maria sa...

Vad roligt att du ska bli mamma, det bästa som man kan bli....Jag förstår hur du känner dig. Jag blev sjukskriven 6v innan beräknat pga högtblodtryck. Jag trodde jag skulle klättra på väggarna de första dagarna...

Vi satte ett väggord ovanför spjälsängen se: http://mariaochhenrik.blogg.se/2009/november/sa-alskad-fran-forsta-stund.html#trackback

//Maria

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vad fint det kommer att bli!