fredag 26 mars 2010

Happy Friday!

Helgen är här, igen! Veckorna går ändå fort trots att jag har varit hemma. Dagen har bjudit på strålande väder här nere i Blekinge, riktig vårvärme och SOL. =) Har varit ute och tittat runt i trädgården lite och konstaterat att det är en massor som behöver göras nu i vår. Dock har jag lärt mig att man KAN inte få allt på en gång, allt tar TID och kostar PENGAR! Så vårt husprojekt kommer ta tid innan det blir helt som vi vill ha det. Har väl smått börjat acceptera det nu .... inte riktigt kanske men nästan! ;)

Ikväll blir det i vanlig ordning fredagsmys med våra underbara vänner. Kan inte bli en bättre fredag!


Bjuder på ännu en magbild! =)






Och vår fina, nya köksmatta!





Lite påskfint i köket. Påskliljor på köksbänken!





Önskar er alla en HAPPY FRIDAY!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, tycker minsann att det syns rejält nu och mer på denna bilden än den förra! Må gott!

Anonym sa...

Fin mage du har fått !!
Mysigt att känna den lilla bebisen sparka !
Låter som om ni kommer få en riktigt härlig fredag.
Kan du inte visa någar bilder på ert färdiga kök ?
Vad jag kan minnas så har du bara visat det gamla, och sen bilder på hur det såg ut när ni höll på att bygga upp det nya.
Vi har med köpt hus, så här är med full show med att hitta kök, badrum, golv o.s.v
Trevlig helg
Kram Titti

Emma sa...

Älskade vän, va stor och fin magen har blivit! Hoppas du mår bättre och att pyret därinne också mår toppen. Nästa helg ses vi hoppas jag! kraaaaamar i massor

Grodmamman sa...

Jag skulle också vilja se fler bilder från ert kök! Vi är på gång med vår köksrenovering och om jag inte har helt fel så valde ni högblanka luckor. Om jag har rätt, är ni nöjda med dem?
Kram

Anonym sa...

Så ja nu ser man ju magen så som den ser ut på riktigt. Stor och fin ;-) Tack för en trevlig kväll med många härliga "skratt" Ha ha ha! <3
Lisa

Anonym sa...

HEj Nilla! Jösses vad kul att ni ska ha en bebis!! Jag såg bilden på dina nya blommor på köksbänken, såg även då er FINA tapet i bakgrunden! Var kommer den ifrån? den var JÄTTFIN! Letar själv efter tapeter just nu och det är inte det lättaste!
hoppas allt är bra med dig annars! kram J.

Anonym sa...

Hejhej Pernilla!
Grattis till bebisen du ser jättefin ut! Tycker det är jättekul att läsa din blogg, håller ju med på att renovera hus :) Hoppas allt går bra
Kram/Pamela