måndag 22 mars 2010

Jag vann!

Det är inte ofta jag kammar hem vinster i de tävlingar jag är med i. Därför blev jag så himla förvånad när jag kikade in på Teddykompaniets blogg och såg att jag var en av vinnarna till en snuttefilt från Teddykompaniet! Blev så klart överlycklig!

Om ni är i väntans tider eller om ni kanske känner någon som är så kika gärna in på deras hemsida. De har sååå mycket fint till bebisar/barn. Blir definitivt fler produkter därifrån för min del!!





Bild lånad från Teddykompaniet.se

7 kommentarer:

Helena sa...

Grattsi till vinsten!! Jag har länkat till din blogg från min blogg! Jag hoppas att det är OK!? Säg till annars!!
Mvh Helena

Ausra sa...

Hej!
Jag vill bara informera om en kommande mässa nu till helgen. Du kanske kan få mycket inspiration på stora symässan i Malmö 26-28 mars, där ska jag ställa ut mina och systers sjalar och smycken. Sprid detta ut till folk som är intresserade av textil, smycken, lapptäcken, stickning, virkning och mycket mera. Du kan hitta mer info på min bloggsida: www.ullsmycken.blogg.se
Ha en underbar dag trots regnet. Kram Ausra

Unknown sa...

Hej Pernilla och grattis till magen! Spännande och oroligt såklart, men det kommer att gå fint! Teddykompaniets snuttisar är supermysiga. Tuva har kossan och Vilmer har musen och de är med överallt!

Kramar, Lina

Grodmamman sa...

Mysiga snuttefiltar och grattis till vinsten! Ett tips bara, ha fler än en snuttefilt till bebisen. Kan bli katastrof om en kommer bort annars!:)
Kram

Från koja till slott sa...

Helena: Klart du får länka! =)

Clara-Bella: Visst är de söta!! =) Jag valde också kossan, tyckte den var helt underbar! Det är verkligen stort med en bebis, men jag kan inte låta bli att oroa mig ändå, nojjar hela tiden. Längtar så efter vårt lilla pyre! Men vill så klart att den ska stanna inne i magen tills juli!
Kram på dej!

Grodmamman: Ja, det gäller väl att ha ett gäng i beredskap! =)

Maria sa...

Grattis :)

Rebecca sa...

Åh grattis! Vilken färg blev det?