tisdag 7 september 2010

5200 Gram kärlek

Hej på er! Idag har vi varit på BVC och vägt älsklingen, 5200 gram vägde han nu! STORA GOSSEN! Därefter har vi bara myst och varit en runda i Hörvik och hälsat på Elliots gammelmormor. Nu har vi precis sovit en stund, eller Elliot sover fortfrande här i min famn och då passar man ju på att blogga! :) Han sover förövrigt bäst när han sover hos mig. I natt sov han hos mig från 23 till 4.30, ammade lite och sov sen hos mig till ca. 8 på morgonen. Helt ok för mig som känner mig utsövd. Dessutom somnade han om efter morgonmålet och då passade även jag på att vila, detta var mellan 9.30 till 10.30. Och nu har vi alltså sovit igen på eftermiddagen! I normala fall brukar jag plocka ocg greja när han sover. Men idag valde jag att vila istället, man kan ju¨verkligen ta dagen som den kommer, behöver ju inte plocka och greja så fort man får möjlighet!

Fina fina killen!




Privat bild

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Söt han är!:)
Klart att du ska passa på att vila när han sover också och inte bara plocka och greja!
Kram

Unknown sa...

Han är superdupersöt!! kram

Lilla huset på knabben sa...

Hej, hej! Vill bara säga att jag halkat in på din blogg, att vi har fått barn som är nästan lika gamla och att det är så kul att följa din mysiga och fina blogg. /Märtha

SOFIE sa...

Åhh han är ju så söt!! =) Längtar efter att få träffa lillisen i min mage, men nu är det inte långt kvar! <3 Massa kramar!