tisdag 28 september 2010

Projekt!

Hej svej! Idag är det riktigt blåsigt här hemma. Har varit ute på en lång runda och var helt tårögd och tilltuffsad när jag kom hem så mycket blåste det. Elliot somnade gott i vagnen och har precis vaknat och käkar nu i skrivandes stund! Mitt hjärta är så glad och go och ibland kikar han upp från tuttten och skrattar åt mig! Ha ha, lilla fisen!

När han ätit färdigt tänkte jag ta tag i ett projekt som jag väntat med länge, nämligen att måla vår ytterdörr på insidan. Är nu mörk, mörk brun och ska alltså få ny färg. Hoppas det blir bra med den färg jag valt, ska bli spännande!!! Hi hi! Imorgon ska vi till doktorn för två-månaderskontroll med Elliot. Kul och se vad de säger om honom!












Den jävulskt fula dörren ska få sig en omgång! ;)



Privata bilder

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Lycka till med målandet! Ska bli kul att se vad du valt för färg!;)
Kram

Anonym sa...

Jag har följt med din tidigare blogg och nu denna. Kan emellanåt le åt att så många små detaljer i våra liv liknar varandra...vägen till att bli gravida liknar, vi hade även förlossningsrum nr 3 o sen rum 3, imorgon ska vi också på 2 månaders kontroll till läkaren med vår son som föddes 28.07.2010 (bf 16.07.2010). Trevligt att läsa din blogg!

zalina sa...

Åååhh, vilken goskit. :) Allt bra med er?

Lisa sa...

Så då får vi snart gå in "fin" ingången då?? Eller?? Puss och Kram

Anonym sa...

Blir nog kanonfint m annan färg på dörren! Hemma hos oss har vi ett gäng bruna innerdörrar som så småningom ska få sig en omgång ;) sööt han är lille killen!
Sandra

Caroline sa...

Oj vad tiden går! Redan 2 månader...tyckte jag precis läste att du hade fått ert lilla hjärta :)

Janni sa...

Men så söt han är!!