fredag 3 september 2010

Fredagsmys med familjen!

Hej på er! Ikväll ha vi fredagsmys hela familjen! =) Nåja, Pelle tittar på fotboll och lilleman sover sött i vagnen (än så länge!) och jag sitter här, men snart så börjar landskampen mellan Sverige-Ungern och då misstänker jag att Elliot har vaknat och vi sitter alla bänkade framför teven. Oddsen är visserligen stora att jag ammar då, men det gör inget, kan ju titta på teve ändå! =)

Idag har jag, Elliot och mamma haft en supermysig dag i stan där vi bytt lite kläder som vi fått dubletter av samt shoppat lite nytt till lillen. Visar bilder på det en annan dag! Superfina kläder från H&M har han iaf fått, kommer bli så fin lite senare höst! Vi köpte med oss baguetter hem som vi skulle mumsa på, dock var det någon annan som också var hungrig preciiiis när jag skulle ta första tuggan så det var bara att lägga in den i kylen och ge honom mat! Varför är det alltid så att så fort man själv ska äta då ska lillen ha mat!!?? Ha ha, precis som om han känner det på sig!

Imorgon hoppas vi få lite gjort i trädgården, har köpt lite nya träd som ska planteras och sedan ska det läggas singel. Får väl se hur det går, sist jag skulle rensa ogräs hann jag bara med några tuvor sedan blev det att sätta sig och ge Elliot mat, när han blir hungrig så är det verkligen NU som gäller annars får man lyssna på en väldigt ilsken bebis! ;)

Hoppas ni alla får en härlig helg!


Såhär ser det ut för tillfället hemma! =) Här kan man skymta brädväggen jag grundmålat, är inte klar ännu, får ta det när tid finnes!










Privata bilder

1 kommentar:

ullie sa...

Gud vilken liten söting i röda byxor . fin blogg du har kram ullie