söndag 19 september 2010

Bröllop!

Igår vankades det bröllop för våra underbara vänner Mattias och Lisa. Hela dagen gick i kärlekens tecken och allt var så fint! Vet inte hur många tårar jag fällde, men det blev en hel del kan jag lova! Tanken var att lille Elliot skulle vara med oss under hela kvällen, men på grund av allt folket och en lite kille som inte kom till ro så fick han passas av farmor några timmar på kvällen. Han befann sig bara några minuter iväg då bröllopsfesten hölls här på Hälleviks Havsbad, gångavstånd från vårt hus. Det gick i alla fall superbra och Elliot var nöjd och sov mest hela tiden. Även mormor och morfar passade honom medan vi var i kyrkan vilket också hade gått superbra! Känns så skönt att veta att det går att lämna bort honom några timmar om man skulle behöva även om det tog emot igår. Kändes jättekonstigt att han helt plötsligt inte var där! Tror dock jag led mer av det än vad han gjorde! Vid tolvtiden på kvällen fick jag i allafall lämna in och bege mig hemåt eftersom mina tuttar höll på att sprängas! ;)

Idag har vi varit och röstat hela familjen, dock sov sig lillen igenom hela proceduren. :) Därefter gick vi hem till svärisarna och kollade på fotboll, fick middag och Elliot blev bortskämd med en massa farmormys! ;) Han vet inte hur bra han har det den killen! Får väl se om vi orkar hålla någon valvaka här ikväll. Jag är dödstrött och känner mig faktiskt bakis trots att jag inte drack en droppe alkohol. Dock blev det en hel del dansande vilket känns i kroppen idag, var nästan ett år sedan jag var ute och svängde runt sist! ;)


Fina brudparet!




Familjen Thörnberg/Olsson redo för bröllop!




a

Privata bilder


TACK till Lisa och Matte för en helt oförglömlig dag!

1 kommentar: