måndag 10 november 2014

Älska Netto!

God middag! Kryss i taket, ett inlägg under dagtid! Inte ofta det händer men tänkte passa på nu när Elton sover sin nap. Elliot är hos dagmamman och jag och Elton tänkte bege oss ut på en prommis sen för att hämta hem honom. 

Efter lämning av Elliot körde vi in till Netto i Sölvesborg. Börjar bli en måndagstradition för mig och lilleman. :) Följer dem på instagram och det är ofta som de har inredningsaker som faller mig i smaken. Även leksaker som billigt lego till exempel. Idag gjorde köpte jag lite julsaker, inte så mycket eller märkvärdigt men det fanns faktiskt en hel del fint. Dessutom julklappspapper för 10:- rullen, kap! Missade att köpa det i Ullared och blev glad när jag såg att de hade fina på Netto. 

I Ullared köpte jag förresten ljusslingan med små silverbollar som jag bloggat om tidigare. Idag såg jag att de hade samma på Netto, fanns också i vitt så en sådan fick det bli. Är inte så långa men ger ett mysigt sken. Jag har min silvriga hängandes på vitrinskåpet. 

Visar lite bilder på några av mina Netto-fynd som jag köpt på mig! :)



Två randiga muggar




En vit ljusstake





En liten lila vas



Dagens inköp 

Inga kommentarer: