tisdag 18 november 2014

Update

God kväll! Hoppas ni haft en bra helg och en bra start på veckan. Vår helg blev lugn och vi var mest hemmavid med undantag för en liten tripp i söndags till Hässleholm för att kolla när Pelle spelade cup.

Början på veckan har också varit lugn. Igår var det ju årets tråkigaste dag vädermässigt, vi var inte utanför dörrarna på hela dagen. Det bara regnade och regnade, skittrist! På kvällen blev det uppehåll så jag och Martina och Malena tog vår sedvanliga kvälls-pw. Likaså ikväll. Det är så härligt att få komma ut i en timme och bara prata en massa om ditten och datten utan barnen. Missförstå mig rätt men man behöver faktiskt det. Alla vi har barn och det gör ju att man gärna pratar om just dem, men det är så skönt att bara få vara Pernilla för ett litet tag. Jag får ny energi, motionerar och spenderar tid med två underbara tjejer samtidigt, win win helt enkelt! :)

Idag har vi varit på sista föräldrargruppsträffen på BVC. Vi har en jättebra grupp och vi bestämde att vi ska fortsätta träffas framöver. Så kul och det ser vi verkligen fram emot. Pelle har målat i hallen så vårt lilla hallprojekt börjar ta sig. Tänkte skriva ett inlägg om det här snart!

Nej nu tänkte jag gotta ner mig i soffan. Känner mig inte helt hundra, huvudet dunkar och har lite ont i ena örat. Skumt. Håll tummarna för att ingen sjuka letat sig hit. 


Lite kaos var det här ja. Blir förhoppningsvis bra när det blir klart och om jag får som jag vill så blir det en verklig förändring! ;-)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas få se detta snart, Pernilla! Vi kan ta en träff hemma hos mig i Nååågersunn sen, vi fyra, ja du vet ;)

/Malin Knutsson.