måndag 3 november 2014

Galet

Hej på er! Hoppas ni haft en bra dag! Det har vi, lugn och skön vilket verkligen behövdes efter gårdagens Ullaredstrip, ja jisses!

Hela helgen har varit lite galen och det är med ett leende på läpparna jag ser tillbaka på den. Den inleddes med Halloween-fest hemma hos Carro o Phille i Djupekås. Alla gick verkligen all in med utklädnad, vuxna som barn. Några av oss var riktigt läskiga, bland annat Pelle. :) Trodde Elton skulle bli livrädd för oss men det funkade faktiskt över förväntan så vi var kanske inte så skrämmande trots allt! ;) Elliot var utklädd till Jake i Jake och Piraterna, det enda han hade tjatat om sedan vi började planera festen. Sötaste lille piraten. Elton fick Elliots gamla Stålmannen-dress på sig så han var också nöjd gissar jag. 

Alla hade tagit med sig mat efter överenskommelse och det var inte lite mat så att säga! Jag gjorde pastasallad och man kan väl säg att jag missbedömde mängden en aning! Eftersom det fanns minst 20 andra små rätter så tog man ju lite av varje. Min bautaskål med pasta var nästan lika bauta när vi ätit så här kan ni ju gissa vad vi ätit till mat hela helgen lång. ;)

Kvällen var superlyckad med glada och busiga barn och vi vuxna som skrattade och umgicks. Precis som det ska vara! 

Lördagen blev lugn, vi bjöd mina päron på middag och sen blev det tidigt i säng eftersom jag och min sköna böna Carro skulle göra Ullared på söndagen. Jisses vilken resa det blev! 

Nu är jag dock så trött att det får bli en annan historia en annan dag. Nu väntar mr John Blund på mig! Natti.






Inga kommentarer: