måndag 20 juli 2009

En bonde har flyttat in!

Ja, alltså inte en riktig en, det kanske ni förstod??! ;) Jag och älskling tog en tripp till Ikea idag och inhandlade det fina sideboardet "Bonde" som nu står så fint i vårt v-rum! Det är jättesnyggt, men som många vet har jag svårt för att bli riktigt nöjd! Ha ha! Vet inte om det bara är jag, men jag kanske tycker att det är liiiite för högt ... Det står ju på ben, förvisso behöver man inte ha dessa ben, men om vi tar bort dem är jag rädd att det upplevs som för lågt ... Hmm, så typiskt mig! Sambon tycker det är helt perfekt som det är, och det är ju verkligen jättefint, jag får väl känna in det nu några dagar och se vad jag egentligen tycker! ;) Tänkte bara höra om det är någon annan som köpt samma bord och som har upplevt samma sak som mig???













Privata bilder




3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Känner nog lite som du. Det går inte att sätta dit andra lägre ben då eller kapa de som sitter på? Du kanske vänjer dig. Annars ser det jätte fint ut med ljusstakarna och lampan på sideboardet!:)
Kram

Fröken Fräken sa...

Hm, håller med dig! Känns som att benen är lite för smala för att vara så höga. Klart att du vill ha det precis som du tänkt dig, inget fel i det! Hur höga är de? Kanske man kan byta mot dessa:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20054563
(Capita) De som är 11 cm har jag skruvat fast på ett skåp som saknade ben och som jag ville få högre upp, och de funkade bra!

Anonym sa...

Ja vi upplevde också det som lite för högt men änsålänge har vi inte gjort nått åt saken haha få se framöver ....

kram maja