torsdag 2 juli 2009

Vitt, vitt och lite rött!






Hej på er i värmen! Här hemma är det helt sjukt varmt!! Det enda negativa är att jag gått och dragit på mig en förkylning efter Barcelona-vistelsen, inte så kul i denna värmen. Hade verkligen varit perfekt strandväder, men jag stannar nog hemma idag istället och försöker kurera mig. Blir väl kanske till att sola lite på vår härliga innergård, om det inte är för varmt! ;)

Jag tänkte visa lite bilder på hur vår balkong ser ut för tillfället, men när jag skulle fota så såg jag att jag hängt ut sängkläderna där, så det blev inte så mycket att visa tyvärr! ;) Huset är iaf vitt nu, precis som vi ville ha det. Nu håller vi på med balkongen som nog kommer bli klar i slutet av veckan. Sen är nästa projekt vårt uterum som ska få ny utvändig panel samt ny färg. Även brygghuset ska få ny färg, detta tänkte jag sätta igång med inom en snar framtid! ;) Men man måste även bara njuta av sin ledighet, sommaren är ju trots allt kort!












Privata bilder






5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Inget kul att vara förkyld i värmen!
Fint huset har blivit, tänk vad lite vit färg kan göra!:)
Ta hand om dig!
Kram

Dinka sa...

Hej du!
Vi bor i Älmhult så vi har ca 9 mil till Hällevik inte så långt.

Vad fint det blir med huset.

KRAM!

rustik charm sa...

Hoppas din förkylning blivit bättre:) Finfint hus ni har:)
Kram Kristina

Malin sa...

Ni får så fint!!! älskar vita hus! Kram

Jessica sa...

Huset har blivit superfint!!

Har följt bloggen ett tag, så nu tyckte jag att det var dags att lämna en kommentar :)

Hoppas du får en härlig sommar och att förkylningen släpper!
Kram